מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר – למה זה טוב?

הרפורמה בענף ביטוחי הרכב מגלה הפרשים בין תעריפי ביטוח החובה אצל חברות הביטוח, שבהחלט יכול להיות משמעותיים. אבל רבים לא מכירים את מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר ואינם משווים מחירים. אז בואו להכיר את הכלי שיחסוך לכם לא מעט כסף.

מהי הרפורמה בענף ביטוחי הרכב?

הרפורמה בביטוח החובה משנת 2004, חוללה בשנים האחרונות מהפכה בתחום ביטוחי החובה לכלי רכב פרטיים. חברות הביטוח לא יכלו יותר לתמחר את פוליסות החובה שלהן לפי רצונן, אלא היו כפופות לרגולציה. כעת הצרכנים יכולים להשוות את מחירי הביטוח השונים בביטוחי חובה במשרד האוצר בקלות יחסית באמצעות מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר, ולבחור את חברת הביטוח שהם מעוניינים בה. אלא שרוב צרכני הביטוח אינם מודעים לשינוי שהתחולל. חשוב לדעת התעריפים הוזלו בעשרות אחוזים, מה שבא לידי ביטוי בחיסכון של מאות ואפילו אלפי שקלים עבור משפחה. אבל כדי לקבל את התעריף המוזל, עליהם לדרוש אותו. לכן חשוב מאוד לערוך השוואת מחירים לביטוח רכב באמצעות מערכות מתקדמות טרם סגירת ביטוח.

ממה מושפע המחיר בביטוח חובה?

כמו בכל ביטוח מחיר הפוליסה מורכב ממספר פרמטרים שיכולים לייקר או להוזיל אותו, כגון:

  • מאפייני הרכב – סוג דלק, נפח מנוע, כוחות סוס, מערכת לנעילת גלגלים, מערכת לבקרת יציבות, מספר כריות אוויר ברכב, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק, מערכת התרעה על סטייה מהנתיב, אופי השימוש ברכב ועוד.
  • מאפייני הנהג – סוג הרכב, סוג בעלות, מין הנהג וגילו, מספר שנות רישיון, מידע אודות הנהגים הצפויים להשתמש ברכב כגון מספר פסילות רישיון ותאונות בעבר.

כל אלה נועדו לעזור לחברת הביטוח להעריך את הסיכונים הצפויים לה, במידה ותצטרך לשלם במקרה של אירוע ביטוחי פיצויים. חשוב לדעת כי חברות הביטוח יכולות להציע לבעלי צי רכבים מעל 40 כלי רכב או לקולקטיביים עם יותר מ- 100 רכבים תעריפים שונים מהתעריפים המאושרים.

מהו מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר?

מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר שנוצר בשיתוף עם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון נועד להציע את כל תעריפי הביטוח של חברות הביטוח, כדי לסייע לקהל הרחב לבחור את החברה, הביטוח והכיסוי המתאים ביותר לצורכיו. התעריפים המחושבים באמצעות אותו מחשבון, הם התעריפים המאושרים נכון לאותו יום.

מחשבון ביטוח החובה של משרד האוצר הוא כלי ידידותי למשתמש, נוח, זמין ומאפשר לכם לקבל תמצית של כל המידע בשפה פשוטה וברורה. ובכל זאת, לצדו תמצאו גם מילון מונחים קליל ומידע כללי אודות הקריטריונים המשוקללים בעת קבלת תעריפי הביטוח.

לאחר שתקלידו את כל הנתונים המבוקשים במחשבון הביטוח תקבלו רשימה המפרטת הצעות של חברות הביטוח, תעריפים, ציונים של מדד השירות, חוות דעת של לקוחות על אופן הטיפול בפניותיהם, שקלול תלונות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון, אחוז התביעות שאושרו ושולמו, מהירות הטיפול ואפילו דירוג של רמת השירותים הדיגיטליים הניתנים על ידי אותה חברה. כמו כן תוכלו באתר לדווח ליחידה לפניות הציבור של רשות שוק ההון  אם קיבלתם הצעה גבוהה החורגת מהתעריפים שבאתר.

אתם יכולים לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים בשנה

רוב האנשים לא טורחים להשוות את מחיר ביטוח הרכב באמצעות מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר, ובכך מפספסים את ההזדמנות לחסוך שנוצרה בעקבות הרפורמה, או לחלופין מעדיפים שלא "להתעסק" במעבר מביטוח אחד לאחר, וחבל. רבים מהם משלימים עם המחירים שאליהם התרגלו, וחושבים שמדובר במחיר אחיד שמשרד התחבורה מכתיב, אבל זו טעות!

הבחירה נמצאת בסופו של דבר בידיים שלכם: האם אתם רוצים לשלם מאות או אלפי שקלים על פוליסת ביטוח חובה לרכב יותר בחברה? כנראה שלא. אם תיכנסו למחשבון הביטוח של משרד האוצר, תגלו כלי שייתן לכם אפשרות לבדוק מגוון מתחרות בשוק, ולהציע לכם פוליסה שיכולה להיות זולה יותר מהפוליסה שבידכם.

למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים?

חשוב להבין שבין היתר ייתכן ותתקלו בהצעות מפתות של חברות ביטוח ישירות, שמאפשרות לכם "לדלג" על סוכן הביטוח ולבטח את עצמכם ישירות דרכם. חשוב מאוד להבין שיש לזה יתרונות אך גם לא מעט חסרונות. הרחבנו את הדיבור עלהנושא, במאמר הזה שמסביר מה ההבדל בין ביטוח ע"י חברת ביטוח ישירה לעומת ביטוח שנעשה אצל סוכן ביטוח.

מעבר לזה, מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר מספק לכם מידע רק על ביטוח חובה, וישנן דרכים נוספות להוזיל את ביטוחי הרכב שלכם ואת הביטוחים בכלל. אנחנו בפתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח מתמחים בבדיקת תיקי ביטוח תוך התאמה אישית של הביטוחים, הכולל השוואת ביטוחים הן ברמת המחיר והן ברמת הכיסוי המסופק לכם. אנחנו עובדים עם חברות הביטוח המובילות בארץ, ונשמח להציע לכם את שירותינו כדי שתיהנו מכיסויים איכותיים ומשתלמים. צרו איתנו קשר עוד היום, ונשמח לסייע לכם.

מחשבון ביטוח רכב משרד האוצר
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם
צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

/ 5.