האם העסק שלך מוגן מפני קריסה כלכלית?

כל עסק מוקף בסיכונים בכל רגע נתון, שעלולים לערער על עצם קיומו: פגיעה עקב מזג אוויר קיצוני וכוח עליון, נזקים שנגרמו למבנה או לתכולתו, תביעות למיניהן, מתקפות סייבר על ידי גורמים עוינים והרשימה עוד ארוכה. ביטוח עסק בהתאמה אישית הוא כיום הפתרון היחיד שיכול לספק לכם מענה ב- 360 מעלות.

יש לכם מספיק דאגות, זו הדרך להסיר לפחות אחת מהן

להיות בעל עסק זה להיות במרתון תמידי של מולטי-טסקינג וג'ינגול אינסופי. יש לכם כל כך הרבה דברים לטפל בהם: לשמור על תזרים מזומנים נכון, גיוס וניהול עובדים, מתן שירות ללקוחות, אספקת מוצרים ומה לא? וכל זה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומבלי שהזכרנו עוד עניינים הנוגעים לחיים האישיים שלכם.

אבל גם אם אתם אנשים מסודרים, מאורגנים, מתוכננים, כאלה שיודעים לתקתק עניינים ולהזיז הרים, עדיין החיים יכולים להפתיע אתכם, ולאו דווקא במובן החיובי של המילה. למעשה גם אם יש לכם ידע עשיר, ניסיון רב בשטח ואינספור לקוחות מרוצים – לפעמים קורים דברים שאינם בשליטתכם, והם עשויים פשוט לשבש לכם את כל התוכניות ולהמית עליכם חורבן כלכלי של ממש.

ביטוח עסקים הוא מה שעושה את ההבדל

פוליסת ביטוח עסקים נועדה במיוחד כדי לעזור לכם להתמודד בדיוק עם מצבים מהסוג שתיארנו בפסקה הקודמת. היא זו שתעשה את ההבדל בין אם תאלצו לסגור את העסק בלית ברירה או שתוכלו לצאת מאותו מקרה מחוזקים ולהמשיך לצמוח ולשגשג.

חשוב לדעת שהפוליסה בנויה בשיטה מודולרית המאפשרת התאמה אישית לכל עסק מכל תחום שהוא. במילים אחרות, היא מכילה שכבות של כיסויים שניתן להסיר ולהוסיף על מנת להגן על העסק שלכם בצורה אופטימלית.

שכבת הבסיס מתאימה לרוב בעלי העסקים. היא כוללת כיסויים בסיסיים לנזקים שיגרמו למבנה העסק עצמו או לתכולתו עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים או כוח עליון, פריצה וגניבה, לרבות כיסוי אובדן הכנסות במקרה שבו תאלצו להפסיק באופן זמני את פעילות העסק, לצד כיסויים במקרה של תביעות צד שלישי או תביעות עובדים.

שכבת ההרחבות היא כבר ספציפית לכל עסק ויכולה לכלול שלל כיסויים נוספים, כגון: ביטוח אחריות מקצועית שמתאים במיוחד למי שעוסק במקצועות חופשיים, ביטוח אחריות מוצר ליבואנים ולספקים, ביטוח שבר מכני למפעלים, ביטוח סייבר לחברות הייטק והרשימה עוד ארוכה.

למה לא כדאי לוותר על ביטוח עסק?

הסטטיסטיקה לא משקרת: מדי שנה נסגרים בישראל יותר מ- 40 אלף עסקים. רבים מתוכם נאלצו לסגור את העסק מאחר ונקלעו לסיטואציה שהסבה להם נזק כלכלי משמעותי, ולא היה בידם ביטוח עסק. ישנם לא מעט בעלי עסקים, ובעיקר בעלי עסקים קטנים, שבוחרים לוותר על הפוליסה הזו, בגלל שיקולי תקציב, וחבל. תשלום הפרמיה החודשית על הביטוח הוא זניח בהשוואה להוצאות שעמן תאלצו להתמודד במקרה ביטוחי. מעבר לכך, כפי שהסברנו מקודם, ניתן להתאים לכל בעל עסק את הביטוח הייחודי עבורו, שיספק לו כיסוי אך ורק על הסיכונים הספציפיים שעמם הוא מתמודד וכך ליהנות ממחיר משתלם במיוחד

מתלבטים? יש לכם שאלות נוספות?

הצעד הראשון והחשוב מכל הוא לפנות לסוכנות ביטוח שזהו תחום ההתמחות שלה. רק סוכן ביטוח שמתמחה בביטוח עסק יכול לאפיין כראוי את צורכיכם ולבנות עבורכם פוליסה שבאמת תספק לכם מענה הולם בעת הצורך.

ביטוח עסק הוא תחום ההתמחות שלנו בסוכנות פתרונות עדיפים כבר למעלה מ- 20 שנה. נשמח לשוחח אתכם, ולערוך עבורכם השוואה מעמיקה, איכותית ואמינה בין כל הפוליסות של חברות הביטוח המובילות, תוך התחשבות והתאמה מדויקת לצורכיכם הייחודיים ובחינת המחיר והכיסויים. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

האם העסק מוגן מפני קריסה כלכלית (1)
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם
צרו קשר
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

/ 5.