כעצמאי בעל עסק יוצא לי להיות בלא מעט מפגשי נטוורקינג ומינגלינג, כנסים, קורסים והשתלמויות. באחד המפגשים האלה יצא לי להכיר את אהרון לגמרי במקרה.
דיברנו על הא ודא, קצת על פוליטיקה, קצת על המונדיאל, אתם יודעים… תוך כדי הוא מספר לי על ההתלבטות שלו אם לעשות ביטוח לעסק שלו, כי הוא "בסך הכול" מעסה בתחילת דרכו. זה נראה לו מיותר, ושאין לו אמון בחברות הביטוח.
"אני יודע שזה לא בסדר שאין לי ביטוח לעסק", הוא חצי מתנצל, "אבל אני תמיד מפחד שאני אשלם כל החיים, שלא יתנו לי כסף כשאני אצטרך וימצאו דרך לדחות את הבקשה שלי".
" זה לא שאין לי ביטוחים", הוא מניח לי את היד על הכתף, "יש לי בלי סוף. תאמין לי, אני חושב שאני כבר לא יודע מה יש לי ומה אין לי, ומה אני צריך לבטח ומה סתם מיותר".
הבנתי שהוא מאוד מבולבל, אז הזמנתי אותו לפגישת ייעוץ איתי ב- 4 עיניים, כדי לתת לו פרספקטיבה על הדברים.
יום למחרת הוא הופיע אצלי בסוכנות, וכל השאר, איך אומרים… היסטוריה! במהלך הפגישה בדקתי את תמהיל תיק הביטוחים שלו ובדקנו מה יש, כמה הוא משלם, מה מיותר ומה חסר והתעמקנו ספציפית בנושא של ביטוח לעסק של מי שעוסק בעיסוי רפואי בשילוב ועל חשיבותו של ביטוח אחריות מקצועית למעסים ולכל מי שעוסק בעולם הרפואה המשלימה.
הסברתי לו אילו תרחישים כל אחד מהביטוחים האלה מכסה, אילו יתרונות יש לביטוח, מה קורה אם חלילה יש מטופל שמחליט לתבוע אותו ואיך אני מלווה אותו ומייעץ לו להתנהל מול חברת הביטוח על מנת שיקבל את מקסימום הפיצויים שמגיעים לו מהפוליסה.
אהרון יצא עם עיניים מוארות ובהכרת תודה גדולה. הוא לחץ לי את היד ברשמיות וביד השנייה טפח על גבי ואמר לי: "תשמע, אתה הסוכן היחידי שידע לבוא ולהסביר לי בקצרה ובגובה העיניים על כל הביטוחים שיש. כבר ידעתי שהביטוחים האלה חשובים, אבל אילו ביטוחים אני צריך, מה יש לי, מה אין לי, כמה זה עולה, מה זה מכסה ואיך אני יכול לחסוך, איך להשוות בין הצעות ולדעת מה כדאי ובקיצור מנעת ממני וואחד כאב ראש. והיחס – אין דברים כאלה. זה לא היחס כשאני מקבל שאני פונה ישירות לחברת ביטוח. זה יחס VIP ושירות סופר מקצועי! והכי חשוב אני יודעת שיש לי עם מי לדבר בעת הצורך, אם אני נתקל באיזו בעיה".
הסמקתי קלות ואמרתי "אל תהסס לפנות אליי בכל עת. אני תמיד כאן בשבילך".