העברת קרן השתלמות – ניוד חיסכון חכם

העברת קרן השתלמות לקרן אחרת תוכל במקרים מסוימים למנף את הרווח שלכם מכספי החיסכון שלכם אבל במקרים מסוימים פעולת ניוד עלולה להוביל לתוצאות הפוכות. אז באיזה מקרים כדאי לעשות את הצעד, למה לשים לב ואיך לעשות את זה נכון?

העברת קרן השתלמות – האם זה אפשרי?

העברת קרן השתלמות היא עניין אפשרי בהחלט עבור כל מי שמעוניין לשפר את ביצועי הקרן שלו, להוזיל את דמי הניהול ולמנף את כספי החיסכון שצבר בקרן. אם אתם הגעתם למאמר הזה, כנראה שאינכם מרוצים מהביצועים של קרן ההשתלמות שלכם. אז אם שאלתם את עצמכם לאן כדאי להעביר את כספי החיסכון של הקרן, ואיך לבחור קרן שבאמת תצליח להניב תשואות טובות יותר, הגעתם למקום הנכון.

מתי יש צורך העברת קרן השתלמות?

הרבה סיבות מעוררות צורך בחוסכים לעבור לקרן השתלמות אחרת. עם זאת ניתן להצביע על 5 סיבות עיקריות להליך העברת קרן השתלמות:

  • חוסר שביעות רצון מדמי הניהול היקרים שגובים מהחוסך בגין ניהול קרן ההשתלמות
  • חוסר התאמה בין אפיק החיסכון הפנסיוני לבין צורכיו או העדפותיו של הלקוח החוסך וכדומה (לדוגמה הגוף המנהל אינו מציע מסלול הלכה והחוסך הוא דתי)
  • חוסר שביעות רצון מאופן ניהול כספי החיסכון בקרן ההשתלמות (למשל ידוע שהחברה משקיעה במניות מסוג מסוים שהחוסך שמע שהן בירידה)
  • חוסר שביעות רצון מהשירות המוענק לכם על ידי המוסד המנהל את החיסכון בקרן ההשתלמות.
  • סירוב למתן הלוואה בתנאים מועדפים מהמוסד שמנהל את קרן ההשתלמות

היתרונות בהעברת קרן השתלמות

משרד האוצר החליט לפתוח את שוק החיסכון הפנסיוני לתחרות, ולכן כל המוסדות שמנהלים קרנות השתלמות ומוצרי חיסכון והשקעה אחרים מתחרות ביניהן על כל לקוח. תחרות זו עובדת לטובת הצרכנים, כי היא מאפשרת להם ליהנות מתנאים טובים יותר, החל מדמי ניהול אטרקטיביים ועד לרמת השירות שכל גוף משתדל להעניק ללקוחותיו. משרד האוצר גם חוקק אפשרות להעביר כספים מקרנות ההשלמות למוצרי פנסיה, על מנת להמיר את כספי החיסכון לפנסיה חודשית, וכך בעצם כל חוסך יכול "לרפד" לעצמו את הפנסיה. בזכות האפשרות לפרוצדורה של העברת קרן כל אחד ואחת יכול ליהנות מגמישות מקסימלית על הכספים שחסך, ולבחון כיצד לנצל אותם בהתאם לצרכים האישיים שלו.

מה צריך לעשות לצורך ניוד קרן השתלמות?

כדי לבחור לאן לנייד את הכספים שצברתם חשוב קודם כל לבצע השוואת קרנות השתלמות, בצורה מעמיקה ומקצועית. תוכלו להקדיש זמן ולנסות ללמוד את הנושא, או פשוט לפנות לסוכן פנסיוני מקצועי ומנוסה, שיבצע עבורכם השוואה מהירה בטכנולוגיה מתקדמת, ויבדוק בשבילכם איך ניתן לשפר את קרן ההשתלמות שלכם.

חשוב לציין למרות פתרונות אונליין דוגמת אתר גמלנט או מחשבון קרן השתלמות, השוואה יסודית מתבצעת רק אצל סוכן ביטוח, שיכול להתייחס לכל הפרמטרים הנדרשים בהשוואה, שכוללים בין היתר: תשואות בחתכי זמן שונים, דמי ניהול, מדד שארפ (שבוחן עד כמה החברה הסתכנה כדי להשיג את התשואה שהשיגה), המוניטין של הגופים המנהלים, היקף נכסים ועוד.

לאחר ההשוואה וקבלת ההחלטה, העברת קרן השתלמות כרוכה במילוי טפסים והגדתם לגוף המנהל שאליו החוסך מעוניין לעבור. הסוכן מסייע לכם במילוי הטפסים, ומגיש אותם בשמכם לגוף הרצוי. אגב, לרשותכם 18 ימי עסקים שיאפשרו לכם לשנות את דעתכם ולבטל את פעולת ניוד הכספים.

האם העברת קרן השתלמות כרוכה בתשלום?

זכרו שבהתאם לתקנות הניוד של משרד האוצר, שנועדו להגביר את התחרות בין הגופים המנהלים, העברה של קרן השתלמות לגוף אחר שינהל אותה עבורכם היא לגמרי בחינם. היא אינה כרוכה בכל תשלום עמלות, קנסות, דמי יציאה או כל דבר אחר. למעשה, אפילו לא מדובר באירוע שמחייב תשלום מס. עם זאת לעתים אפשר לעבור פשוט מסלול השקעה באותה הגוף שמנהל כיום את הקרן שלכם, וגם כאן המעבר הוא חופשי לחלוטין ויכול להתבצע בכל עת, בהתאם לבקשתכם.

כיצד להפוך את התהליך להרבה יותר פשוט, קל ונוח?

המומחים של פתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח נמצאים כאן בשביל לעזור לכם בתהליך העברת קרן השתלמות או במעבר מסלול. אנו מעמידים לשירותכם סוכנים פנסיוניים עם ידע נרחב וניסיון עשיר בתחום, שישמחו לענות לכם באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה שיש לכם, לייעץ לכם בהתאמת הפתרון האידיאלי עבורכם וללוות אתכם בפעולה של העברת קרן השתלמות.

אנו משתמשים בטכנולוגיה חכמה שמאפשרת השוואה יעילה, מהירה ומעמיקה בין שלל קרנות הפנסיה ותוך התייחסות לכל המשתנים הנדרשים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. כמו כן נשמח לעזור לכם לאתר את כל קרנות ההשתלמות שברשותכם, כדי שנוכל להעביר את כולן למקום הנכון ביותר עבורכם. אז צרו קשר או השאירו את הפרטים שלכם בתיבה, ואנחנו נדאג לחזור אליכם ולעשות את כל השאר.

העברת קרן השתלמות (1)
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם
כלל קרן השתלמות
כלל קרן השתלמות

כלל קרן השתלמות היא אחת הקרנות המבוקשות בישראל. אילו יתרונות היא מציעה לחוסכים, אילו מסלולי השקעה פתוחים בפניכם ומה עוד חשוב שתדעו לפני שאתם מצטרפים?

קראו עוד »
כמה מפרישים לקרן השתלמות
כמה מפרישים לקרן השתלמות?

כמה מפרישים לקרן השתלמות היא שאלה שמעסיקה מעסיקים ועובדים, שכירים ועצמאים. במאמר זה נסביר מהם אחוזי ההפקדה לקרן ההשתלמות, מהן התקרות להפקדות וניתן לכם טיפ חשוב שימקסם לכם את החיסכון.

קראו עוד »
קרן השתלמות אינפיניטי
קרן השתלמות אינפיניטי

קרן השתלמות אינפיניטי מאפשרת לכם ליהנות מניהול מקצועי של חיסכון בשוק ההון, ממש כאילו היה מדובר בתיק השקעות לכל דבר ועניין. מהם היתרונות של קרן זו, אילו מסלולי השקעה קיימים ואיך לבחור את מה שהכי מתאים לכם?

קראו עוד »
העברת קרן השתלמות? רק עם המומחים!
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

/ 5.